من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟

متن مرتبط با «تنهايي» در سایت من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟ نوشته شده است

تنهايي

  • نیلوبلاگ

    وقتي آدم يك نفر را دوست داشته باشد ... بيشتر تنهاست ... چون نمي تواند به هيچكس ... جز به همان آدم بگويد چه احساسي دارد ... و اگر آن آدم كسي باشد كه تو را به سكوت تشويق كند ... تنهايي تو كامل مي شود ....... عباس معروفي...

    ادامه مطلب