بيشتر تنهاست ...
چون نمي تواند به هيچكس ...
جز به همان آدم بگويد چه احساسي دارد ...
و اگر آن آدم كسي باشد كه تو را به سكوت تشويق كند ...
تنهايي تو كامل مي شود .......
عباس معروفي
من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟...ما را در سایت من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: تنهايي,تنهايي ليلا,تنهايي در غربت,تنهايي من,تنهايي يعني,تنهايي شايد يه راهه,تنهايي پرهياهو,تنهايي را دوست دارم,تنهايي شعر, نویسنده: بازدید: 193