بازخواني يك پست قديمي

خرید بک لینک
سلام دلبرم

چقدر خوب است وصال بعد از هجران

و چه سخت است هجران بعد از وصال

امیدوارم از من راضی باشی و به مهربانی همیشگی خودت سختی های بودن با من و رنج های نبودن با من را بر من ببخشی

در این لحظات که زیبا شده ای دلم برای دیدنت تنگ است

از این لحظه به بعد به چشم هایی که تو را می بینند حسودی می کنم

چه می شد دیدنت را از من دریغ نمی کردی

چه می شد .......

چه فایده از گفتن بیهوده!

بگذارم و بگذرم!

خوش باشی دلبرم

دلدارت

نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم تیر ۱۳۹۱ساعت 19:47

من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟...

ما را در سایت من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 10:42

صفحه بندی