كه از دور است و در سكوت! ...
كه دلت برايش از دور ضعف مي رود ...
كه وقتي حواسش نيست ...
چشمانت را مي بندي و در دل دعايش مي كني ...
.
.
.
يك دوست داشتن هايي هست ...
كه ساكت است ...
آرام است ...
خوب است ...
گم است .......
من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟...ما را در سایت من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: دوستي,دوستيابي,دوستيابي شيطوني,دوستويفسكي,دوستي يعني,دوستي شعر,دوستيابي دختر,دوستي, خرسه,دوستيها,دوستي با خدا, نویسنده: بازدید: 183