عیبی ندارد ...
نازنین تر می شوی ...
با غم این روزهای من ...
عجین تر می شوی .......
نوشته شده در یکشنبه بیستم فروردین ۱۳۹۶ساعت 8:21 توسط دلدار|
من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟...ما را در سایت من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 234