به شعر نمی رود ...
یکی بیاید ...
تولدم را بسراید .......
نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ۱۳۹۵ساعت 0:3 توسط دلدار|
ما را در سایت من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 224 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 11:27